Гавриш, Михайло МихайловичHavrysh, MykhailoГавриш, Михаил Михайлович2018-07-172018-07-172018-03-15Гавриш М. М. Етапи вивчення дисципліни «міжкультурна комунікація» / Гавриш М. М. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 205–209. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25120Міжкультурний діалог визначається в статті як один з пріоритетних чинників сучасного розвитку людської цивілізації і таким чином обґрунтовується доцільність включення до освітніх програм підготовки магістрів дисципліни «Міжкультурна комунікація». Виходячи з потреб ринку праці, автор доводить необхідність практичної зорієнтованості навчального процесу з зазначеної дисципліни та пропонує чотирьохетапну схему її викладання для досягнення головної мети — формування міжкультурної компетенції студентів.In this article, the intercultural dialog is recognized as one of the most important drivers of the development of human civilization. Therefore, it is appropriate to include it into educational master programs specializing in «Intercultural Communication». Based on the demands of the labor market, the author derives the necessity of a practical orientation of the teaching process in the mentioned educational field and proposes a four-step-approach in order to reach the main goal: the formation of intercultural competency of the students.ukміжкультурна комунікаціяміжкультурна компетенціякультурний стандарткультурний виміркультурне розмаїттявербальна і невербальна комунікаціястандарт вищої освітиintercultural communicationintercultural competencycultural standardcultural dimensioncultural diversityverbal and non-verbal communicationstandard of the higher educationЕтапи вивчення дисципліни «міжкультурна комунікація»Article