Демидова, Олена Віталіївна2014-06-302014-06-302012-04-05Демидова О. В. Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України / О. В. Демидова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 217-225.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4150У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.Approbation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market.В статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей.ukринокмаркетингвзаємодіїспоживачспоживанняmarketmarketingco-operationsconsumersconsumptionрынокмаркетингвзаимодействияпотребительпотреблениеМаркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки УкраїниArticle658.893