Примаков, І. Є.2011-10-072011-10-072008Примаков І. Є. Статистична оцінка діяльності телеканалів України / І. Є. Примаков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 357–363.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/564Представлено результати статистичного аналізу діяльності найбільших телекомпаній України у передвиборчий період, визначнй вплив передвиборчих перегонів до Верховної Ради, як важливого фактору зацікавленості телеглядацької аудиторії відповідним телепродуктом.ukрейтингчастка телепереглядубазова аудиторіякомерційна аудиторіяСтатистична оцінка діяльності телеканалів УкраїниArticle330.101.52:7.097.001.36