Лук’яненко, Ольга ДмитрівнаLukianenko, OlhaЛукьяненко, Ольга Дмитриевна2017-11-222017-11-222011Лук’яненко О. Д. Інноваційні імперативи менеджменту глобальних корпорацій / Лук’яненко О. Д. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2011. – Т. 2, № 4. – С. 135–139.1729-7036https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22714Висвітлено актуальні питання становлення системи інноваційного менеджменту глобальних корпорацій. Узагальнено досвід провідних корпорацій світу в завоюванні і утриманні лідерських позицій на високотехнологічних сегментах глобального ринку. Показано значення креативних особистих якостей менеджерів у генеруванні і реалізації ефективних інноваційних рішень у глобальному бізнесі.Some urgent questions of the establishment of global corporations management system have been reflected. The experience of the world leading corporations in gaining and maintaining the leading positions in the highly technological segments of the global market has been generalized. The constituents of the knowledge management process in the corporations of innovative type has been identified. The importance of creative personal qualities of managers to generate and implement effective innovative solutions in the global business has been shown.Освещены актуальные вопросы становления системы инновационного менеджмента глобальных корпораций. Обобщен опыт ведущих корпораций мира в завоевании и удержании лидирующих позиций на высокотехнологичных сегментах глобального рынка. Показано значение креативных личных качеств менеджеров в генерировании и реализации эффективных инновационных решений в глобальном бизнесе.ukглобальний ринокглобальна корпораціяглобальний менеджментглобальне лідерствоінноваційний менеджменткреативністьglobal marketglobal leadershipglobal corporationglobal managementinnovative managementcreativityглобальный рынокглобальная корпорацияглобальный менеджментглобальное лидерствоинновационный менеджменткреативностьІнноваційні імперативи менеджменту глобальних корпораційArticle330.341.1 (045)