Шульга, Олександр2018-09-112018-09-112018-03Шульга О. Інноваційні бізнес-моделі в умовах нової глобалізації / Олександр Шульга // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 102–104. – Назва з титул. екрану.978-966-926-097-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25363Охарактеризовано інноваційні бізнес-моделі, які виникли за умов нової глобалізації. Визначено основні чинники впливу та проаналізовано їх взаємозв‘язок з формуванням і розвитком інноваційних бізнес-моделей.The paper examines the innovative business models that emerged under the conditions of a new globalization. Found the main factors of influence, and analyzed their relationship to the formation and development of innovative business models.Охарактеризованы инновационные бизнес-модели, которые появились в условиях новой глобализации. Найдены основные факторы влияния, и проанализирована их взаимосвязь на формирование и развитие инновационных бизнес-моделей.ukІнноваційні бізнес-моделі в умовах нової глобалізаціїInnovative business models in the conditions of new globalizationИнновационные бизнес-модели в условиях новой глобализацииArticle330:341