Пікуш, Т. А.Салухіна, А. В.2014-06-242014-06-242013-08-22Пікуш Т. А. Теоретико-методологічні засади формат-менеджменту торговельних мереж / Т. А. Пікуш, А. В. Салухіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 178–188.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4027У статті розглянуто методологічний інструментарій реалізації формат-менеджменту торговельної мережі; подальший розвиток визначення головної мети формат-менеджменту, уточнено склад принципів управління формат-менеджментом торговельної мережі, сформульовано його основні завдання, розроблена модель розробки та впровадження нового формату торговельної мережі.The article considers the methodological tools of format –management distribution network, further development of the definition of the main purpose of format-management, warehouse management principles specified format-management distribution network is formulated its basic tasks, the model of development and introduction of new format retail chain.В статье рассмотрен методологический инструментарий реализации формат-менеджмента торговой сети; дальнейшее развитие главной цели формат-менеджмента, уточнен состав принципов управления формат-менеджментом торговой сети, сформулированы его основные задачи. разработана модель разработки и внедрения нового формата торговой сети.ukформат-менеджментторговельна мережаорганізаційно-економічний розвитокконкурентноздатністьмозковий штурмformat-managementretail chainorganizational and economic developmentcompetitivenessbrainstormingформат-менеджментторговая сетьорганизационно-экономическое развитиеконкурентоспособностьмозговой штурмТеоретико-методологічні засади формат-менеджменту торговельних мережArticle339.372.84