Бабічева, О. І.Babicheva, O.Бабичева, О. И.2016-10-182016-10-182006-12-12Бабічева О. І. Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 3–8.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19901Розглянуто проблеми взаємозв’язку маркетинг-освіти і бізнес-практики, удосконалення професійної підготовки маркетологів у світлі вимог Болонського процесу і вітчизняної практики на основі прогресивних навчальних технологій.ukмаркетингосвітанавчальний процесСучасні проблеми маркетинг-освіти в УкраїніArticle658.8.:378.14