Богославець, Оксана ГригорівнаКовтун, Владислав ОлеговичKovtun, Vladyslav2024-07-092024-07-092024-06-13Ковтун В. О. Використання VR-технологій та штучного інтелекту як інструмент цифрового маркетингу : бакалавр. диплом. робота : 242, Туризм / Ковтун Владислав Олегович ; наук. керівник Богославець О. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. регіоналістики і туризму. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45135Написання дипломної роботи має на меті розробку VR туру у м. Житомир із застосуванням штучного інтелекту. Досліджено стан та перспективи розвитку даних технологій в туризмі. Розроблено новий VR тур. Практичне значення роботи полягає у аналізі теоретичних і методологічних аспектів VR-технологій та штучного інтелекту як інструментів цифрового маркетингу. The purpose of writing a thesis is to develop a VR tour in the city of Zhytomyr using artificial intelligence. The state and prospects for the development of these technologies in tourism have been studied. A new VR tour has been developed. The practical significance of the work lies in the analysis of theoretical and methodological aspects of VR technologies and artificial intelligence as digital marketing tools.uaтуризмрозвитокvr-технологіїштучний інтелектЖитомиртуртourismdevelopmentvr technologiesartificial intelligenceZhytomyrtourВикористання VR-технологій та штучного інтелекту як інструмент цифрового маркетингуUsing VR technologies and artificial intelligence as a digital marketing toolOther