Ілляшенко, С. М.2017-09-112017-09-112009Ілляшенко С. М. Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі / С. М. Ілляшенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 68–77.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22066Розкрито сутність, зміст і завдання маркетингу інновацій як теорії і практичного керівництва з управління ринковою діяльністю підприємств-інноваторів. Визначено його відмінні риси від маркетингу традиційних товарів. Сформовано комплекс задач щодо розвитку маркетингу інновацій у сучасній економіці.ukМаркетинг інноваційуправлінняпотребикомерційний успіхМаркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачіArticle658.8.001.76:658.62.009.12