Антонченко, Мирослава ЮріївнаAntonchenko, MyroslavaАнтонченко, Мирослава Юрьевна2020-07-232020-07-232020-05Антонченко М. Бренд товару в структурі мерчандайзингу [Електронний ресурс] / Мирослава Антонченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 114–115. – Назва з титул. екрану.978-966-926-337-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33617Професійний дизайн торгових майданчиків з метою найкращого продажу товарів знає багато випадків, коли компетентний і точний підхід до бізнесу в кінцевому підсумку є першим кроком у просуванні брендів, які широко відомі сьогодні. Профессиональное оформление торговых площадок с целью лучшей продажи товаров знает множество случаев, когда грамотный и точно выверенный подход к делу являлся в конечном итоге первым шагом в продвижении брендов, широко известных на сегодняшний день.ukБренд товару в структурі мерчандайзингуThe brand of goods in the structure of merchandisingБренд товара в структуре мерчайдайзингаArticle338.2