Оберемчук, Валентина ФеодосіївнаOberemchuk, ValentynaОберемчук, Валентина Федосеевна2016-11-162016-11-162016-10-13Оберемчук В. Ф. Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 143–144. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20218У статті розкрито сутність і переваги формування бренду роботодавця. На основі результатів існуючих досліджень визначено основні критерії наявності у підприємства бренду роботодавця; обґрунтовано доцільність використання інструментів формування та розвитку бренду роботодавця.The article reveals the essence and benefits of formation of an employer brand. Based on existing research key criteria of an enterprise employer brand have been identified; The expediency of using instruments of formation of employer branding has been founded.ukбренд роботодавцяформування брендуінструменти брендингуbrand of employerformation of brandinstruments of brandingІнструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавцяThe instruments to form successful brand for company as an employerArticle39.138:7.012-027.31:331.108.3