Павлов, Владислав2018-03-192018-03-192016Павлов В. Передумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економік / Владислав Павлов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 6. – С. 28–34.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23955В статті висвітлюється питання пріоритетності орієнтації України на побудову інноваційної економіки як моделі стратегічного розвитку країни, в умовах поступу до якої реалізовуватимуться можливості забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності на внутрішньому та світових ринках вітчизняної легкої промисловості, її здатність розробити, виготовити, запропонувати, вивести на ринок і просувати на ньому інноваційні товари, орієнтовані на задоволення існуючих та новихThe article highlights the issue of Ukraine's priority orientation for building innovative economy as a model of strategic development, in terms of progress which implemented the possibilities for sustainable development and competitiveness in domestic and global markets, domestic textile industry, its ability to develop, manufacture, offer, put on the market and promote innovative products designed to meet the needs of existing and new customers formed by marketing.ukінноваційна економікалегка промисловістьмаркетингінноваціїспоживчі потребиконкурентоспроможністьпромисловий комплексinnovative economytextile industrymarketinginnovationconsumer needscompetitivenessindustrial complexПередумови посилення ринкових позицій легкої промисловості України на засадах концепції інноваційної економікArticle330.341.1