Решетілова, Тетяна БорисівнаРешетилова, Татьяна БорисовнаДовгань, СергійПілова, Катерина2016-01-282016-01-282015Решетілова Т. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 4. – С. 59–70.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/13406В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з ґендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.ukповедінка споживачасприйняття рекламифактори сприйняття рекламиґендерґендерне сприйняттяҐендерні особливості сприйняття зовнішньої рекламиArticle658.8.013