Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаЩудлюк, Анастасія ЯрославівнаShchudliuk, Anastasiia2025-01-272025-01-272024Щудлюк А. Я. Маркетингові стратегії в міжнародній діяльності компаній : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Щудлюк Анастасія Ярославівна ; наук. керівник Оболенська Т. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –77 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48300Мета роботи є розроблення пропозицій щодо удосконалення формування та реалізації стратегій (на прикладі лідера ринку швидкого харчування - «McDonald's»).uk-UAміжнародний маркетингмаркетингові стратегіїітернаціоналізація бізнесулокалізація маркетингусегментація ринкумаркетинговий міксадаптація продуктуцінова стратегіяпродуктова стратегіякомунікаційні інструментицифровий маркетингМаркетингові стратегії в міжнародній діяльності компанійOther