Зимбалевська, Юлія ВікторівнаБрагіна, Олександра ІгорівнаBrahina, Oleksandra2024-01-192024-01-192023Брагіна О. І. Маркетинг в бізнесовій діяльності підприємтсва «ТОВ Новий друк» : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Брагіна Олександра Ігорівна ; наук. керівник Зимбалевська Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 74 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42091Формування рекомендацій по посиленню конкурентних позицій підприємства через формування комплексу рекомендацій по удосконаленню та оптимізації окремих елементів маркетингової діяльності сервісного підприємства на основ теоретико-практичного дослідження проблематики даної тематики . Formation of recommendations for strengthening the competitive position of the enterprise through the formation of a set of recommendations for the improvement and optimization of individual elements of the marketing activity of the service enterprise on the basis of a theoretical and practical study of the problems of this topic.ukтоварна політикасервісмаркетингові комунікаціїкомунікаційна діяльністьтоварриноктендер\product policyservicemarketing communicationscommunication activityproductmarkettenderМаркетинг в бізнесовій діяльності підприємтсва «ТОВ Новий друк»Marketing in the business activity of the enterprise «Tov Novy druk»Other