Борисенко, Лариса ЛеонідівнаBorysenko, LarysaБорисенко, Лариса Леонидовна2020-03-172020-03-172014-04-03Борисенко Л. Л. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання / Борисенко Л. Л. // Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методолог. семінару 3 квіт. 2014 р., м. Київ : у 2 ч. / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. – Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. – Ч. 2. – С. 83–89.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32565У статті порушується проблема формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчання, оскільки одним із головних завдань вищих економічних навчальних закладів є розвиток наукового світогляду студентів, їхньої пошукової активності, творчих можливостей особистості. The article raises a question of future economist scientific and research competence formation using facilities of innovative technologies of studies as the main task of economic universities is the development of students’ scientific convictions, searching activity, and creative abilities. В статье рассматривается проблема формирования научно- исследовательской компетентности будущих экономистов средствами инновационных технологий обучения, поскольку одной из главных задач высших экономических учебных заведений является развитие научного мировоззрения студентов, их поисковой активности, творческих возможностей.ukпрофесійна підготовканауково-дослідницька компетентністьпошукова активністьінноваційні технології навчанняprofessional trainingscientific and research competencesearching activityinnovative learning technologiesпрофессиональная подготовканаучно-исследовательская компетентностьпоисковая активностьинновационные технологии обученияФормування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів засобами інноваційних технологій навчанняArticle