Шафалюк, Олександр Казимирович2011-11-172011-11-172011Шафалюк О. К. Організація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 43–52.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/777У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення і оцінювання ефективності маркетингових комунікацій і брендінгу.The article critically processes the approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications and branding.ukмаркетингкомунікаціїбрендінгефективністьmarketingcommunicationsbrandingefficiencyОрганізація даних маркетингових досліджень та оцінка ефективності проектів маркетингових комунікацій і брендінгуArticle339.138