Шевченко, Ольга ВалеріївнаСканцев, Владислав СергійовичSkantsev, Vladyslav2025-01-172025-01-172024Сканцев В. С. Управління просуванням бренду на зовнішніх ринках : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Сканцев Владислав Сергійович ; наук. керівник Шевченко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 60 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48062Робота систематизує й узагальнює основні теоретичні та практичні інструменти управління просуванням бренду ТОВ «Нова пошта» на зовнішніх ринках . The paper systematizes and summarizes the main theoretical and practical tools for managing the promotion of the brand of LLC «Nova Poshta» in foreign markets.uk-UAмаркетингбрендринок експрес-доставкипросування брендуконкурентна перевагузовнішні ринкиконкурентоспроможністьmarketingbrandexpress delivery marketbrand promotioncompetitive advantageforeign marketscompetitivenessУправління просуванням бренду на зовнішніх ринкахManagement of brand promotion in foreign marketsOther