Сацький, Павло ВікторовичSatskyi, PavloСацкий, Павел Викторович2019-04-182019-04-182008Сацький П. В. Викладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праці / П. В. Сацький // Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 5–8 лют. 2008 р. : у 2-х т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Т. 1. – С. 238-239.978-966-483-102-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/29059У статті розглядається концепція викладача як суб'єкта процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праціThe article deals with the concept of the teacher as the subject of the process of rationalizing the cooperation of the institution with the employer in question of training the specialists according to the requirements of the labour market.ukроботодавецьвикладачкоманда фахівціввимоги ринку праціemployerteacherteam of expertsrequirements of the labor marketВикладач як суб'єкт процесу раціоналізації співпраці навчального закладу із роботодавцем у питанні підготовки фахівців відповідно вимогам ринку праціThe teacher as a subject of the rationalization process of the cooperation of institution with employers in the issue of training specialists in accordance with the requirements of the labor marketArticle74.58