Дибкова, Людмила МиколаївнаDybkova, LiudmylaДыбкова, Людмила Николаевна2016-10-182016-10-182014Дибкова Л. М. Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія: Педагогічні та історичні науки : зб. наук. пр. / М-во освіти і нау-ки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; редкол.: В. П. Андрущенко (шеф-ред.) [та ін.]. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. CXXII. – С. 34–43.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19894Стаття присвячена питанню застосування системного підходу у педагогічних дослідженнях. Акцентується, що розгляд об’єкта як системи дозволяє виявити його внутрішні і зовнішні взаємозв’язки, проаналізувати компоненти даної системи із урахуванням їх місця і функцій. Доведено необхідність застосування системного підходу при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ.The article is devoted to the application of system approach in pedagogical researches. The paper emphasizes that the consideration of the object as a system allows to identify its internal and external relationships to perform components of the system, taking into account their locations and functions. The work proves the necessity of a systemic approach when assessing learning outcomes of students.Статья посвящена вопросу применения системного подхода в педагогических исследованиях. Акцентируется на том, что рассмотрение объекта как системы позволяет обнаружить его внутренние и внешние взаимосвязи, проанализировать компоненты данной системы с учетом их места и функций. Доказана необходимость применения системного подхода при проведении оценивания результатов учебной деятельности студентов ВНЗ.ukвзаємозв’язок компонентівнавчальні результатиоцінюваннясистемасистемний підхідsystems approacheducational activity of studentsevaluationrelationвзаимосвязь компонентовучебные результатыоцениваниесистемасистемный подходСистемний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗA systematic approach when conducting assessment of learning outcomes of University studentsСистемный подход при проведении оценивания результатов учебной деятельности студентов ВУЗArticle378.146