Омельяненко, Тетяна ВолодимирівнаКирейчук, Дар’я АндріївнаKyreichuk, Daria2025-01-062025-01-062024-06-13Кирейчук Д. А. Обґрунтування маркетингової стратегії бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Кирейчук Дар’я Андріївна ; наук. керівник Омельяненко Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 82 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47681У роботі досліджено сутність маркетингової стратегії бізнес-організації, її складові частини та основні етапи розроблення. У другому розділі під час аналізу маркетингової стратегії ТОВ «Біітек» були виявлені недоліки та надані практичні рекомендації щодо її вдосконалення. The work examines the essence of the marketing strategy of a business organisation, its components and the main stages of development. In the second section, while analysing the marketing strategy of Biitek LLC, shortcomings were identified and practical recommendations for its improvement were provided.ukмаркетингова стратегіяпозиціонуванняетапи розробленнякласифікації стратегійmarketing strategypositioningstages of developmentclassification of strategiesОбґрунтування маркетингової стратегії бізнес-організаціїJustification of the marketing strategy of a business organizationOther