Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, Oleksandr2019-04-182019-04-182011Єранкін О. О. Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 72–83.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28104У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції. З цією метою розроблено матрицю концептуальних напрямів формування маркетингових стратегій агропромислових формувань на базі співставлення реальних ринкових можливостей українських і глобальних компаній.The article is dedicated to conceptual framework of substantiation of marketing strategies for agricultural enterprises in a strengthening of global competition. With that end in view, the matrix of conceptual directions of forming of marketing strategies for agro-industrial units based on comparison of real market opportunities for Ukrainian and global companies is developed.ukагробізнесглобалізаціямаркетингмаркетингові стратегіїконкуренціяagribusinessglobalizationmarketingmarketing strategiescompetitionКонцептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренціїArticle338.43.01 (477)