Бойчук, І. В.2012-03-122012-03-122011Бойчук І. В. Послідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернету / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 430–440.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1258В статті представлено послідовність процесу формування системи маркетингу підприємства в мережі Інтернет на базі використання веб-сервера. З’ясовані основні завдання планування маркетингової діяльності і визначена специфіка проведення етапів бізнес-планування в мережі.In the article the sequence of process of forming of the system of marketing of enterprise is presented in a network the Internet on the base of the use of web server. The basic tasks of planning of marketing activity and certain specific of lead through of the stages are found out business-planning in a network.ukвеб-сервервеб-сторінкамаркетингові цілі розміщення веб-сервера підприємства в мережікритерії оцінки маркетингових цілейпроцес планування маркетингової діяльності підприємства в мережіплан рекламної кампанії в Інтернетіскладові бізнес-плану роботи в Інтернетіweb serverweb pagemarketing’s whole placing of web server of enterpriseis in networkscriteria of estimation of marketing’s aimsprocess of planning of marketing activity of enterprise in a networkplan of publicity campaign in the Internetconstituents of business plan of work in the InternetПослідовність формування системи маркетингу підприємства в середовищі інтернетуArticle658.324:336