Луференко, Л. Ю.2012-03-262012-03-262010Луференко Л. Ю. Сучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області / Л. Ю. Луференко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 286–292.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1384Визначено сутність та значення реклами для підприємства і суспільства загалом. Проаналізовано теперішній стан та перспективи розвитку рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської області.The essence and importance of advertising for businesses and society as a whole. Analyzed the current standard that prospects for advertising of milk companies of Zhytomyr region.ukpекламарекламна діяльністьефективність рекламної діяльностірекламний впливвитрати на рекламуadvertising activitymain trendsimportance of advertisingСучасний стан рекламної діяльності молокопереробних підприємств Житомирської областіArticle658.84:637.134(477.42)