Романюк, Д. М.Romaniuk, D. M.2015-06-122015-06-122013-05-15Романюк Д. М. Вплив освітньо-професійної диференціації на можливості людського розвитку населення України / Д. М. Романюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 121–130.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7840У статті досліджено питання оцінки впливу соціально-економічної нерівності на можливості людського розвитку в розрізі двох ключових аспектів — інституційного та матеріального, оцінюючи їх вплив на такі види соціально-економічної нерівності: нерівність вотриманні доходів, нерівність у доступі до соціальних зв’язків і послуг, гендерна нерівність, нерівність у доступі до інформації, нерівність в участі та ставленні до суспільної, політичної та громадської діяльності.The aspects of an assessment of influence of a social and economic inequality on possibility of human development in two key aspects — institutional and material are investigated in article. The influence on the following types of a social and economic inequality:inequality in obtaining the income, an inequality in access to social communications and services, a gender inequality, an inequality in access to information, an inequality in participation and the relation to public, political and public work are estimated.ukсоціально-економічна нерівністьінституційний аспектматеріальний аспектоцінка впливуsocial and economic inequalityinstitutional aspectsfinancial aspectsimpact assessmentВплив освітньо-професійної диференціації на можливості людського розвитку населення УкраїниInfluence of educational and professional differentiation on possibilities of human development of the population of UkraineArticle316.34