Сагайдак, М. П.Sagaіdak, M. P.2015-07-292015-07-292012-10-12Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг в управлінні підприємством сфери послуг / М. П. Сагайдак // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 79–81.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8941У тезах доповіді досліджено питання використання інструментарію внутрішнього маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг. Результатом дослідження є розробка заходів щодо вирішення проблем пов’язаних зі збутом послуг і стандартами забезпечення їх якості.The report is covering the issues of applying the toolkit of internal marketing in the activities of enterprises within the service sector. The research results demonstrate the development of measures to solve the problems related to services distribution and the standards of quality provision.ukВнутрішній маркетинг в управлінні підприємством сфери послугInternal marketing in enterprise management of service sectorArticle