Висоцька, Оксана МілентіївнаДидюк, Софія ДмитрівнаDydiuk, Sofiia2024-01-192024-01-192023Дидюк С. Д . Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Дидюк Софія Дмитрівна ; наук. керівник Висоцька О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А.Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42101У даній роботі досліджено процеси формування та розвитку брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розроблено теоретичне підґрунтя та практичні рекомендації, що дають можливість підвищити ефективність брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. This paper examines the processes of formation and development of branding in the marketing activities of the enterprise. The theoretical basis and practical recommendations have been developed, which make it possible to increase the effectiveness of branding in the marketing activities of the enterprise.ukбрендбрендингстворення брендомоцінка ефективності брендуbrandbrandingcreating an evaluation of brand effectivenessБрендинг у маркетинговій діяльності підприємстваBranding in the marketing activities of the enterpriseOther