Кравченко, К. М.Kravchenko, K.2015-05-202015-05-202013-11-16Кравченко К. М. Комплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачами / К. М. Кравченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 115-123.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7248У статті представлено результати систематизації досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів і елементів комунікації зі споживачами.The article deals with the results of the systematization of science in marketing modeling and optimization of parameters and elements of communication with consumers.ukкомунікаціїрекламабрендповедінкасприйняттяспоживачмаркетингcommunicationsadvertisingbrandbehaviorperception behaviorconsumersmarketingКомплексна оптимізація сприйняття рекламних матеріалів, образу брендів споживачамиComplex optimization of perception of advertising materials and brand image by consumersArticle658.893