Дерев’янко, Олена Георгіївна2016-09-082016-09-082016-03-29Дерев’янко О. Г. Проблема відсутності системного репутаційного менеджменту на підприємствах України / О. Г. Дерев’янко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф., 29-30 берез. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана». – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 121–123. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19142Репутація вітчизняних підприємств формується здебільшого спонтанно, ситуативно. Причина проблеми — орієнтація переважної частини українського бізнесу, власників і менеджменту підприємств на досягнення короткострокових цілей, а репутація працює у довгостроковій перспективі, оскільки вона є стратегічним ресурсом.Reputation of Ukrainian enterprises is mainly formed spontaneously, depending on the situation. The reason for the problem is orientation of the majority of Ukrainian business owners and management to achieve short-term goals. Reputation works over the long term, because it is a strategic resource.Репутация отечественных предприятий формируется в основном спонтанно, ситуативно. Причина проблемы — ориентация большей части украинского бизнеса, собственников и менеджмента предприятий на достижение краткосрочных целей, а репутация работает в долгосрочной перспективе, поскольку она является стратегическим ресурсом.ukПроблема відсутності системного репутаційного менеджменту на підприємствах УкраїниThe problem of lack of system reputation management in Ukrainian businessПроблема отсутствия системного репутационного менеджмента на предприятиях УкраиныArticle659.4:664(477)