Старостіна, АллаЖурило, Вікторія2014-11-272014-11-272010Старостіна А. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів. Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою / Алла Старостіна, Вікторія Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 18–23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5360У статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.ukОсобливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарівArticle33.330