Пилипчук, Володимир ПетровичКручинська,3 Дарья СергіївнаKruchinska, Daria2024-12-302024-12-302024-06-11Кручинська Д. С. Маркетингова інформаційна система підприємства та напрями її розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кручинська Дарья Сергіївна ; наук. керівник Пилипчук В. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 84 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47602Маркетингова інформаційна система є ключовим інструментом управління маркетинговою діяльністю підприємства. Вона забезпечує збір, аналіз та обробку інформації про ринок, конкурентів, споживачів та власний бізнес з метою розробки та реалізації ефективних маркетингових стратегій. Таким чином, дипломна робота спрямована на вивчення та аналіз ключових аспектів маркетингової інформаційної системи підприємства з метою визначення шляхів оптимізації її роботи та підвищення конкурентоспроможності організації в умовах сучасного ринкового середовища. В сучасному світі, де конкуренція посилюється, а споживачі стають все вибагливішими, ефективна маркетингова інформаційна система стає стратегічною перевагою для будь-якого підприємства. Здатність оперативно реагувати на зміни у споживчому попиті, уміння аналізувати конкурентну ситуацію та правильно прогнозувати тенденції ринку - це основні складові успішного бізнесу. The marketing information system is a key tool for managing the marketing activities of the enterprise. It provides collection, analysis and processing of information about the market, competitors, consumers and own business in order to develop and implement effective marketing strategies. Thus, the thesis is aimed at the study and analysis of key aspects of the enterprise's marketing information system in order to determine ways to optimize its work and increase the competitiveness of the organization in the conditions of the modern market environment.uk-UAмаркетинговаінформаційнасистемапідприємстварозвитоканалізстратегіяконкурентоспроможністьтехнологіївпровадженняклієнтська базадослідження ринкупрогнозуванняпотреби споживачівпослугиmarketinginformationsystementerprisesdevelopmentanalysisstrategycompetitivenesstechnologyimplementationclient basemarket researchforecastingconsumer needsservicesМаркетингова інформаційна система підприємства та напрями її розвиткуMarketing information system of the enterprise and directions of its developmentOther