Радіонова, Антоніна СергіївнаСемененко, Лілія ВікторівнаSemenenko, Liliia2025-01-172025-01-172024Семененко Л. В Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Семененко Лілія Вікторівна ; наук. керівник Радіонова А. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 84 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48060Дослідження маркетингового контролю ТОВ «НК Демаркус» виявило, що підприємство стабільне, але стикається з проблемами відсутності маркетингової інформаційної системи та онлайн-присутності. Рекомендації включають найм фахівця з маркетингу, впровадження CRM-системи та створення корпоративного вебсайту з онлайн-магазином. Ці заходи сприятимуть підвищенню доходів та рентабельності підприємства. The study of marketing control for LLC «NK Demarcus» revealed that the company is stable but faces challenges due to the lack of a marketing information system and online presence. Recommendations include hiring a marketing specialist, implementing a CRM system, and developing a corporate website with an online store. These measures will enhance the company's revenue and profitability.uk-UAмаркетингмаркетингова діяльністьb2bСRMмаркетингова структураmarketingmarketing activityCRMmarketing structureКонтроль та аналіз маркетингової діяльності підприємстваControl and analysis of the enterprise’s marketing activitiesitiesOther