Шумейко, Володимир Михайлович2016-11-232016-11-232006Шумейко В. М. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств / В. М. Шумейко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 928–937.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20295Розглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.ukтоварна політикаконкурентна боротьбаолійно-жирові підприємстваасортиментринок олійної сировиниТенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємствArticle658.8