Циганкова, Тетяна МихайлівнаПакунова, Катерина ГригорівнаPakunova, Kateryna2023-12-212023-12-212022-12-14Пакунова К. Г. Домінанти формування бренду роботодавця у міжнародному бізнесі : магістер. дипломна робота : 051, Економіка / Пакунова Катерина Григорівна ; наук. керівник Циганкова Т. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2022. – 100 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41767Метою кваліфікаційної магістерської роботи є оцінка практики формування бренду роботодавця та визначення домінантів, специфіки та перспективних напрямів розвитку бренду роботодавця для глобальних компаній. Цінність роботи полягає у комплексному дослідженні та розкритті сутності поняття бренду роботодавця та визначенні домінуючих чинників формування бренду роботодавця на світовому ринку. Отримані результати дослідження можуть стати основою для розробки бренду роботодавця світових компаній, у тому числі й на ринку України. The purpose of the qualifying master’s thesis is to assess the practice of employer brand formation and to determine the dominant, specific, and promising directions of employer brand development for global companies. The value of the work lies in the comprehensive research and disclosure of the essence of the concept of the employer brand and the determination of the dominant factors in the formation of the employer brand in the global market. The obtained research results can serve as a basis for developing the employer brand of global companies, including and on the Ukrainian market.ukбрендингбренд роботодавцяціннісна пропозиція роботодавцяпобудова та розвиток бренду роботодавцяbrandingemployer brandemployer value propositionbuilding and developing an employer brandДомінанти формування бренду роботодавця у міжнародному бізнесіDominants of employer brand formation in international businessOther