Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriiКоломієць, ВалеріяKolomiiets, Valeriia2025-02-242025-02-242024-05-08Федорченко А. Особливості управління сучасними інтегрованими маркетинговими комунікаціями [Електронний ресурс] / Андрій Федорченко, Валерія Коломієць // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 481–485. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49086В статті визначена сутність інтегрованих маркетингових комунікацій та особливості управління ними, наведена специфіка управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями; проаналізовано алгоритм управління та визначені основні його принципи. The article defines the essence of integrated marketing communications and the concept of their management, specifies the specifics of integrated marketing communications management; the control algorithm is analyzed and its main principles are determined.ukінтегровані маркетингові комунікаціїуправлінняпідприємствопринципи управлінняintegrated marketing communicationsmanagemententerprisemanagement principlesОсобливості управління сучасними інтегрованими маркетинговими комунікаціямиFeatures of modern integrated marketing communications managementArticle