Земляков, І. С.Савич, О. П.2012-03-142012-03-142011Земляков І. С. Методологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, О. П. Савич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 668–679.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1285Розглянуті проблеми і запропоновані заходи підвищення ефективності управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємств за рахунок оптимізації організаційних структур маркетингу, тісної співпраці з іншими управлінськими структурами, оптимізації інформаційних потоків.These problems and proposed measures improve management of commercial and marketing intermediary enterprises by optimizing organizational structures, marketing, working closely with other administrative structures, optimization of information flows.ukуправління маркетингомоптова торгівляроздрібна торгівляуправління підприємствомmarketing managementwholesaleretailbusiness managementМетодологічні аспекти управління маркетингом торговельно-посередницьких підприємствArticle330.339