Проволоцька, ОленаЩербакова, Анастасія2018-09-112018-09-112018Проволоцька О. Брендингова діяльність в промисловій сфері / Олена Проволоцька, Анастасія Щербакова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 69–73. – Назва з титул. екрану.978-966-926-097-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25352Розглянуто підходи до забезпечення брендингу в промисловій сфері. Окреслено необхідність розробки брендингової стратегії з метою успішного завоювання промислового ринку.Approaches to providing branding in the industrial sphere are considered. The necessity of branding strategy development for the successful conquest of the industrial market is outlined.Рассмотрены подходы к обеспечению брендинга промышленной сферы. Определена необходимость разработки брендинговой стратегии для успешного завоевания промышленного рынка.ukБрендингова діяльність в промисловій сферіBranding activity in the industrial sphereБрендинговая деятельность в промышленной сфереArticle338.45.01