Жебровська, Олена2015-04-222015-04-222014-09Жебровська О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / Олена Жебровська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 40–46.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6201В статті досліджено ґенезу та розвиток концепцій інтегрованих маркетингових комунікацій в світлі трансформації світового економічного середовища під час глобалізації та остаточного оформлення ринку споживача, а також зниження ефективності традиційних інструментів маркетингових комунікацій.ukкомунікаціїінтегрований маркетингконцепціяглобалізаціяспоживачсередовищеТенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовищаArticle339.138