Ревуцька, Наталія ВіталіївнаРибчук, О. В.Revutska, NatalyaRubchuk, O.2012-03-202012-03-202010Ревуцька Н. В. Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванні / Н. В. Ревуцька, О. В. Рибчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 389–396.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1339Визначено змістовну характеристику поняття «пріоритети споживачів». Обґрунтовано особливості аналізу пріоритетів споживачів у процесі формування бізнес-моделі компанії.The content characteristics of the «consumer priorities» concept was determined. The peculiarities of analysis of customer priorities in business modelling were justified.ukпріоритети споживачівпопитбізнес-модель компаніїспоживча цінність продукту (послуги)priorities of consumersdemandbusiness modelconsumer value of the product (service)Особливості дослідження пріоритетів споживачів у бізнес-моделюванніArticle65.011.3