Баюра, В. І.2017-09-132017-09-132009Баюра В. І. Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі / В. І. Баюра // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 277–281.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22091Бенчмаркінг забезпечує можливість конкурентоспроможного функціонування підприємств гірничовидобувної галузі. Маркетинговий підхід дозволить зосередити увагу на важливих елементах сфери маркетингового дослідження і полегшить формування задач маркетингового дослідження.ukБенчмаркінгмаркетингові дослідженнямаркетингові стратегіїБенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузіArticle339.137.2:339.138:622.2