Равікович, Ілля ЄвгеновичМитрофанов, Олег АндрійовичMytrofanov, Oleh2024-12-032024-12-032024Митрофанов О. А. Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Митрофанов Олег Андрійович ; наук. керівник Равікович І. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 93 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47187КМР розглядає стратегії цифрового маркетингу на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Досліджено ринок послуг доставки в Україні, існуючі стратегії цифрового маркетингу компанії, та запропоновано рекомендації для поліпшення користувацького досвіду вебсайту та мобільних додатків через зміну дизайну та впровадження нових функцій. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах цифрової трансформації. The thesis explores digital marketing strategies using «Nova Poshta» LLC as a case study. It examines the delivery services market in Ukraine, current digital marketing strategies of the company, and proposes recommendations to enhance user experience on the website and mobile applications through design changes and the introduction of new features. The study aims to improve the company’s competitiveness amidst digital transformation.ukмаркетингцифровий маркетингпросуваннястратегія цифрового марктингумаркетингова стратегіядіджитал маркетингmarketingdigital marketingpromotiondigital marketing strategymarketing strategyЦифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовахDigital marketing at the enterprise in modern conditionsOther