Данніков, Олег ВолодимировичDannikov, OlegДанников, Олег Владимирович2015-12-222015-12-222014Данніков О. В. Вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 91–103.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12270Автором розглянуто питання маркетингового управління продажами у діяльності сучасних торговельно-посередницьких (оптово-роздрібних )підприємств України. Запропоновано методичні рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування.The author deals with the sales management in marketing of modern trade and intermediary (whole sale and retail) companies of Ukraine. Methodical recommendations for improving the process of sales management positions with the strategic marketing planning are presented in the paper.ukзбутпродажреалізація продукціїмаркетингбізнес-тенденціїдилериторговціторгівляторговельно-посередницькі підприємствамаркетингове управліннямерчандайзингпідприємства оптово-роздрібної торгівлісистема продажуучасники маркетингового каналукомерційна діяльністьуправління продажемторговельне посередництвостратегія продажуплан продажу (збуту)salesmarketingbusiness trendsdealerstraderstradetrade facilitation companymarketing managementmerchandisingwhole sale and retail tradesystem salesmarketing channel memberscommercial activitiessales managementcommercial mediationsales strategyplan salesВдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного плануванняImproving the process of sales management from the standpoint of marketing strategic planningArticle658.8 :339.1-051