Ремезь, Юлія БорисівнаRemez, Yuliia BorysivnaРемез, Юлия Борисовна2014-07-222014-07-222012Ремезь Ю. Б. Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 446–456.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4828У статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій.The article deals with the classification of marketing communications in consumer services, analyzes its characteristics and classification features. The paper analyzes advertising and promotional component tools of marketing communications.В статье рассмотрена классификация маркетинговых коммуникаций на рынке потребительских услуг, проанализировано ее особенности и классификационные признаки. Проанализированы рекламные и не рекламные составляющие инструменты маркетинговых коммуникаций.ukмаркетингові комунікаціїспоживчі послугикласифікація інструментарію маркетингових комунікаціймarketing сommunicationsсonsumer servicesclassification tools of marketing communicationsмаркетинговые коммуникациипотребительские услугиклассификация инструментария маркетинговых коммуникацийІнструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємствArticle658.8.007:330.341.44