Азьмук, Любов АнатоліївнаAzmuk, LiubovАзьмук, Любовь АнатольевнаСавченко, М. О.Savchenko, M.2012-01-162012-01-162010-05-26Азьмук Л. А. Інноваційні технології навчання: ділова (корпоративна) розвідка в умовах бізнес-симуляції «MARKET» / Л. А. Азьмук, М. О. Савченко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 213–222.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1071У статті представлено механізм проведення ділової (корпоративної) розвідки в середовищі бізнес-симуляції «MARKET». Значну увагу приділено особливостям збору інформаційних даних та їх використанню в процесі оптимізації прийняття управлінських рішень. Визначено переваги використання бізнес-симуляції як об’єкту первинного середовища для ілюстрації можливостей здійснення ділової (корпоративної) розвідки.The article presents a mechanism for business (corporate) intelligence in the environment of business simulation «MARKET». Particular attention is paid to the pecularities of information accumulation and its usage in optimization of the decision-making process. The attention is also accented on the benefits of business simulation as the primary environment object in order to illustrate the capabilities of the business (corporate) intelligence.ukінноваційні технології навчанняділова (корпоративна) розвідкабізнес-симуляція «MARKET»процес прийняття підприємницьких рішеньрозвідувальна інформаціяinnovative learning technologiesbusiness (corporate) intelligencebusiness simulation "MARKET"business decision-making intelligenceІнноваційні технології навчання: ділова (корпоративна) розвідка в умовах бізнес-симуляції «MARKET»Innovative technologies of education: business (corporate) intelligence in the environment of business simulation «market»Article005.53:004.832