Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriyФедорченко, Андрей ВасильевичОкунєва, Ольга ВолодимирівнаOkuneva, OlgaОкунева, Ольга Владимировна2016-10-052016-10-052015Федорченко А. В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. А. В. Федорченка. – Киiв : КНЕУ, 2015. – 230 с.978–966–926–037–6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19749У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутрішнього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у взаємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.ukВнутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практикаBook65.291.3658.8+005.93