Архипова, Тетяна ВасилівнаБлагуш, Діана ІгорівнаBlahush, Diana2024-12-172024-12-172024Благуш Д. І. Бренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Благуш Діана Ігорівна ; наук. керівник Архипова Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 69 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47412В сучасних ринкових умовах роль бренда і брендингу в комунікаційній діяльності підприємства набуває виняткового значення. У роботі досліджено бренд-комунікації ТОВ «Сільпо-Фуд» та надано рекомендації з їх покращення: створення програми лояльності для ВПО для збільшення кількості клієнтів та підвищення довіри вже існуючих клієнтів до бренда «Сільпо». In modern market conditions, the role of the brand and branding in the communication activities of the enterprise acquires exceptional importance. The work examines the brand communications of «Silpo-Food» LLC and provides recommendations for their improvement: creating a loyalty program for IDPs to increase the number of customers and increase the confidence of existing customers in the «Silpo» brand.ukбрендбрендингбренд-комунікаціїпозиціонуваннялояльністьbrandbrandingbrand communicationspositioningloyaltyБренд і брендинг у комунікаційній діяльності підприємстваBrand and branding in the communication activities of the enterpriseOther