Бица, В. Й.Bitza, V.Бица, В. Й.Крикавський, Є. В.Krikavsky, V.Крикавский, Е. В.Петецький, І.Petetsky, I.Петецкий, И.2016-10-192016-10-192006-12-22Бица В. Й. Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів / В. Й. Бица, Є. В. Крикавський, І. Петецький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 22–35.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19908Висвітлюються сучасні проблеми розвитку промислового маркетингу на ринку інвестиційних товарів в умовах індивідуалізації виконуваних замовлень на підприємствах з масовим характером виробництва.ukмаркетингринок інвестиційних товарівпромисловий маркетингТехнологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарівArticle658.8.:378.14