Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаLіshchynska, VictoriiaЛищинская, Виктория Валерьевна2019-02-042019-02-042018Ліщинська В. В. Обґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємства / В. В. Ліщинська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 41. – С. 151–159.2522-4581https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27179Статтю присвячено проблемі вибору базової конкурентної стратегії підприємства. Запропоновано методичний підхід до вибору конкурентної стратегії підприємства, що передбачає формування гібридних генеричних стратегій, який ґрунтується на поєднанні базових стратегій лідерства у витратах і диференціації продукції. Розкрито особливості формування та реалізації конкурентних стратегій оптимального співвідношення мінімізації і диференціації, вибіркової диференціації продукції для хлібопекарських підприємств України.The article is devoted to the problem of choosing a basic competitive strategy of the enterprise. The methodical approach to choosing a competitive strategy of the enterprise is proposed, which involves the formation of hybrid generic strategies, based on a combination of basic strategies of leadership in costs and product differentiation. The peculiarities of the formation and implementation of competitive strategies of optimal ratio of minimization and differentiation, selective differentiation of products for bakery enterprises are revealed.ukстратегіяконкурентна перевагаконкурентна стратегіяхлібопекарська галузьхлібопекарські підприємстваstrategycompetitive advantagecompetitive strategybaking industrybaking companyОбґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємстваThe choice of a competitive strategy of the enterpriseArticle338.4