Демидова, Т. В.2011-11-182011-11-182011Демидова Т. В. Феноменологія та ефективність маркетингу подій / Т. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 161–170.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/790У статті розглянуто та систематизовано базові теоретичні положення щодо організації та забезпечення ефективності івент-маркетингу, методичні особливості та підходи до її оцінювання.In the article considered and systematized theoretical positions of event-marketing efficiency, methodical features of its estimation.ukмаркетингкомунікаціїівент-маркетингефективністьmarketingcommunicationsevent-marketingefficiencyФеноменологія та ефективність маркетингу подійArticle339.138