Бєгун, Катерина АнатоліївнаBiehun, KaterynaБегун, Екатерина Анатольевна2019-04-182019-04-182009-10-27Бєгун К. А. Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації / К. А. Бєгун // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 265–271.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/У статті досліджено поняття ко-брендінгу, умови його існування, ефект від ко-брендінгового процесу і його вплив на подальший розвиток банківської організації, як додаткового стимулювання збуту банківських послуг.In this article the author investigates the notion of co-branding, the conditions of its existence, the effect of co-branding process and its influence to further development of the bank, as an additional distribution stimulus of banking services.ukадаптаціяко-брендінгконцепціяідеяadaptationco-brendingconceptionideaКо-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організаціїArticle336.717:339.187.6